Twoje zamówienie

Potwierdzenie dotyczące Twojego zamówienia zostaje wysłane od razu na Twój adres email. Znajdziesz w nim wszelkie informacje dotyczące Twojego zamówienia. W razie problemów ze znalezieniem, poszukaj w folderze SPAM.

Realizacją Twojego zamówienia zajmiemy się od razu, po zaksięgowaniu wpłaty. 

Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania prosimy o skontaktowanie się naszą obsługą klienta pod adresem email: kontakt@babylette,pl lub poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz na naszej stronie. Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiedzieć tak szybko jak to możliwe.

Zmienić zamówienie możemy tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres kontakt@babylette.pl

Zmienia adresu dostawy możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji. W celu zmiany adresu zamówienia, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe, emailem na adres kontakt@babylette.pl

Płatności

Wybierz dla Siebie najwygodniejszą formę płatności:

- Szybką płatnością mobilną BLIK,

- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,

- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
 69 1140 2004 0000 3702 8124 6786 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA)

Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty końcowej za zamówienie. Zamówienie zostanie poddane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Babylette
Numer Rachunku: 69 1140 2004 0000 3702 8124 6786

Jeżeli jako formę płatności wybierzesz Szybki przelew lub BLIK - potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po zakończeniu transkacji na maila użytego podczas składania zamówienia.

Wysyłka i dostawa

Dostawa dla zamówień o wartości powyżej 100zł jest DARMOWA! Natomiast koszt standardowej dostawy na terenie Polski wynosi 12,90 zł.

Wasze zamówienia możecie śledzić po tym linkiem https://parcelsapp.com/. Numer do śledzenia paczki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysyłkę produktu.

Produkty zostają wysyłane od naszych partnerów spoza Unii Europejskiej.

Specjalnie dla zagranicznych klientów istnieje możliwość przesyłki do 150 krajów.

Przesyłki na terenie Polski dostarczane są za pośrednictwem kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.

Czas dostawy

Zamówienia zostają wysyłane w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki na Twoją skrzynkę pocztową zostanie wysłany mail z potwierdzeniem oraz numerem przewozowym.

Większość waszych zamówień dociera w 10-12 dni roboczych od momentu wysyłki. Czasami z winy przewoźnika ten czas może się wydłużyć. Maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni.

Maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni. Nie mamy wpływu na opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego prosimy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Prosimy się nie martwić, statusy czasami mogą być aktualizowane z niewielkim opóźnieniem.

Zwroty i reklamacje

Na dokonanie zwrotu towaru masz 14 dni. Jeżeli chcesz zwrócić produkt prosimy o skontaktowanie się z nami.

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt posiada jakieś wady - prosimy o informację wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadliwość produktu na adres email: kontakt@babylette.pl. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego produktu.

Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami!

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi serwisu Google.